zaterdag 4 mei 2013

Een nieuwe blog, in een voor mij nog onbekende blog wereld.

Lieve allemaal,

Door wat veranderingen, in de blog wereld. Heb ik helaas weer een switch moeten maken. Nu hoop ik dat jullie mij allemaal weer kunnen vinden. Omdat ik vele berichten kreeg dat jullie mijn blog momenten misten.

Nu heb ik er zelf ook een enorme tijd uitgelegen. Door een langdurige en zware ziekenhuis periode.  En knok in nog steeds langzaam aan terug.

Maar ik had zin om weer van mij af te schrijven. Op de natuurlijk, luchtige soms synische, grappige, maffe manier zoals jullie van mij gewend zijn.
Ook plaats ik mijn verhaal van "Liselotte" weer zodat jullie dat ook weer verder kunnen volgen.

Uiteraard  vind ik het erg leuk om weer reacties te ontvangen. En ik zou altijd mijn best doen om deze te beantwoorden. Gewoon lezen mag  uiteraard ook.

De komende weken gaan er nog meer teksten geplaatst worden. Maar, dit is een berichtje om het allemaal eerst te proberen. En om zo weer iedereen te bereiken, die ik graag wil bereiken.
A blow kiss,

Sterremaan en Storm

2 opmerkingen:

piertje zei

Leuk dat ik je blog gevonden heb! Hij staat nu in mijn favorieten, dus ik blijf je volgen ;)

Sterremaan&Storm zei

Hey Piertje,

leuk dat ik in je favoriete sta :-) voel mij vereerd. tot de volgende keer.

warme groet Alma&Storm