maandag 27 juli 2015

Na lang dromen, komt het uit!!

Lieve Allemaal, 


Deze week staat in het teken van het klaarmaken voor de grote reis. Mijn gedroomde reis, mijn 'feels like home' reis. 
Ik mag varen, met de Henri Dunant van het Nederlandse Rode Kruis.
Het thema is Hollywood. Ik ga er echt op-en-top heen, en dit is door lieve mensen om mij heen mogelijk gemaakt, en door een fonds. 
Ik kan optimaal gaan genieten. Ook wil ik daarmee voor mij een mooi hoofdstuk afsluiten, want medisch gezien weten we allemaal dat dit de laatste reis gaat worden. 
Nee, niet zo beteuterd nu, ik ga er op-en-top van genieten! 
Ik heb wel vele mensen moeten beloven dat ik niet nog een ziekenhuis eraan vast boek, maar dat is niet de bedoeling. 
Ik ben zo dankbaar voor met alle hulp om mij heen. Ik kan alle namen wel noemen, maar dan ben ik toch bang dat ik iemand vergeet. Weet dat ik jullie allemaal liefheb! 


De reis begint in Wijk bij Duurstede, daarvandaan varen we door naar Utrecht, 
Dinsdag naar Enkhuizen, 
Woensdag naar Den Helder, 
Donderdag naar Harlingen, 
Vrijdag naar Kampen. 


Prachtige route toch? En je wilt juist op het water zijn tijdens de Sneekweken. 


Vanavond nog druk aan het oefenen geweest, want ik wilde een liedje dat ik een paar jaar geleden heb gezongen, dit jaar nog een keer doen, ook voor mezelf als afsluiter, maar ook om alle vrijwilligers te bedanken. Haha, nu alleen hopen dat ik aan het einde van de week nog stem heb. 


Je kunt ons ook volgen, via onderstaande link. 
www.Dunantweek20-35.waarbenjij.nu

En je kunt zelfs een kaartje sturen, als dat maar voor vrijdag 31 juli 2015 binnen is, maar dan moet je mij even een reactie geven dat je het adres wilt. 


Ik ben nog even druk voor de vrijwilligers met het maken van een dankjewel-cadeau, want jeetje, wat een toppers zijn dat elk jaar weer!
En Storm, die mag heerlijk mee!


Lieve groet, 


Sterremaan en Storm, 


Ik voel mij altijd weer nieuw aan boord, 
Niet nieuw in de zin van voor het eerst, 
Maar meer alsof ik niet een jaar verder ben geracet,
Als ik wiel aan boord zet, voelt het 
alsof ik een heel jaar achter mij laat. 
Ik gooi alle nare dingen weer in het water en de zee, 
En neem alle mooie en fijne gedachten weer met mij mee. 
Ik voel mij thuis, 
Nog meer dans in mijn eigen huis. 

©Alma



Geen opmerkingen: